گروه 'آراز' در سالن میلاد به صحنه می رود
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، رحیم شهریاری روز دوشنبه در نشست خبری گفت: گروه 'آراز' در آستانه نوروز هر سال كنسرتی شاد و با انرژی را اجرا می كند كه امسال نیز در نظر داریم با برگزاری اجرایی شاد برای مخاطبان، به استقبال نوروز برویم.

وی افزود: گروه 'آراز' در این كنسرت با تركیب همیشگی خود ظاهر می شود، با این تفاوت كه در قسمتی از این اجرا، تمامی نوازندگان، گروه نوازی ساز نقاره را اجرا خواهند كرد.

شهریاری گفت: از دیگر نكات قابل توجه این كنسرت می توان به حضور همخوانان و نوازندگان سازهای قانون، بالابان و ویلن از كشور جمهوری آذربایجان اشاره كرد، كه این مهم موجب بالا بردن كیفیت اجرای كنسرت خواهد شد.

وی خاطر نشان كرد: قطعاتی كه قرار است در این كنسرت اجرا شود، دستچینی از آهنگ هایی خواهد بود كه طی فعالیت گروه 'آراز'‌ به صورت صوتی و تصویری منتشر شده است.

سرپرست گروه 'آراز' افزود: به علت استقبال مخاطبان از موسیقی پرانرژی و ریتمیك، سعی شده قطعات موسیقی پاپ، بخش بیشتری از كنسرت را به خود اختصاص دهد كه البته این آهنگ ها با برداشتی از موسیقی فولك آذربایجانی، آهنگسازی و تنظیم شده است تا ریشه های موسیقایی سرزمین آذربایجان را نیز در خود داشته باشد.

این نوازنده ساز 'قارمون' در پاسخ به این سووال كه چرا سالن میلاد كه از نظر امكانات موسیقایی مطلوب نیست برای اجرا انتخاب شده، گفت: تالار وحدت محدودیت هایی برای اجرای این گونه موسیقی دارد كه از این بین می توان به كمبود صندلی اشاره كرد.

گروه موسیقی 'آراز' 25 اسفند در دو سانس 18:30 و 21 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به صحنه می رود.

فراهنگ ** 9252 ** 1071





:: برچسب‌ها: درختان , وابسته به تکزاس ,
:: بازدید از این مطلب : 380
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: